lørdag 23. oktober 2010



Heia !

Det er Marcela! Mamma blogger ikke så mye har bestemt meg å skrive litt :)
Eros er en veldig søt hund, han er så veldig snill han har vert alene hjemme en uke, mens mamma & pappa vert på jobb & mens jeg har vert på skolen. Han har ikke funnet på en rampestreker, vert en utrolig flink gutt. Når jeg kommer hjem går jeg en tur med han og deretter får mat av meg. Flink gutt!

Snøen kom til oss onsdag/torsdag, Eros liker Godt å være ute i snøen. Men han lurte fælt hva det var for noe. Han er flink å gå på tur, av og til drar han. Roper på han & får han på plass og så får han en godbit. Eros er en rolig gutt, han trives veldig godt i lag med oss. :-) Han vokser mer og mer for hver dag. Mamma & eros går på valpekurs, har ikke vært med pga stygt vær.

Han liker godt å leke med ballen sin og tygge på bein sitt. Sover veldig mye om dagene.
Flink gutt! Her kommer bilde av lille Eros :) Ha en fin helg !

Hilsen Marcela :-)


1 kommentar:

  1. Fine bilder av Eros :) Han ser ut til å ha blitt stor og flott.
    Så flink han er å være hjemme alene :) Blir sikkert glad når du kommer hjem å går tur med han :)

    SvarSlett