tirsdag 6. juli 2010

dag 62 - temp på vei ned

English further down..

Celia er veldig rolig, sover mye. Har ikke ville hatt mat siden i går morges, så noe er på gang. Da hun var ute i dagtidlig så gikk hun rett i hekken å gjemte seg. Så nå blir det lufting i bånd. Tempen var 36,5 i 12 tiden idag, steig til 36,9 kl 15 og 36,6 nå kl 17. Så oppblokking er i gang, blir vel valper i løpet av morgendagen! =)

Jeg har gått med store ryggsmerter siste 2 dagene, opererte for prolaps for 2 år siden, men fikk raskt tilbakefall. Dette går i bølgedaler, men nå har jeg da en ordentlig dårlig periode :( Så jeg håpe fødselen går greit uten de store krumspringene. Heldigvis skal både mamma og Helene være her hjelpe meg denne gangen også, så blir det for ille får jeg sitte på sidelinja å overvåke at alt går riktig for seg :)

Celia is very quiet and sleeps a lot. She havent eaten since yesterday morning, something is going on.. When she was out in the morning,she went straight into the hedge to hid. Will have to walk her in a leash from now on. Temperature was 36.5 at 12pm, increased to 36.9 at 15pm and 36.6  now at 17pm.  Hope the puppies arrives tonight/tomorrow =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar