tirsdag 6. juli 2010

Lite nytt

Celia er urolig, fotfølger meg overalt. Vil ut, men når hun kommer ut så er det bare for å finne et sted gjemme seg. I et ubevoktet øyeblikk la hun seg i buret i gangen, med litt lokking og luring fikk jeg henne ut, buret er nå forsvalig lukket og låst.

Temperaturen er den samme, venter bare på den skal stige og da er nok fødselen i gang.

Syns synd på henne når hun ligger ser på meg med bedende blikk, har det nok litt ubehaglig nå :/  Håper naturen går sin gang, og alt går bra!!

Siden hun ikke har spist siden i går morges blanda jeg litt kyllingkraft og kokt kylling i maten hennes, fikk i henne noe næring. Kamera er laddet og klart, alt utstyr er spritet, varmeflaske og kasse er satt fram og godkjent av Celia. Nå kan de små komme!!

Helene er innstalert med pc, pute og kamera, mamma kommer så snart jeg ringer. En hel velkomstkomite som ønsker de små velkommen til verden :)

Celia is restless, follows me everywhere. She hassels about going outside, just to find a place to hide.In an unguarded moment she went in the cage in the hallway, with some tempting and luring I got her out, the cage is now closed!
The temperature is the same.

Feel sorry for her when she's looking at me with pleading eyes, she feels a bit unpleasant now :(  Hope nature runs its course, and everything is going well!
Since she hasn't eaten since yesterday morning I mixed chicken in the food, got her to eat a little bit. The camera is charged and ready, all equipment is sterilized, everything is ready! Now the little ones can come :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar